FAQ

často kladené otázky

Konference Medidays 2025 se uskuteční v termínu 24. 1. 2025 v Praze, Vienna House Andel’s Prague.

1. Jak se mohu účastnit konference?

Akce bude mít tyto 3 části:

  • Veletrh pracovních příležitostí pro zdravotníky
  • Panelové diskuze a přednášky o nejaktuálnějších tématech ve zdravotnictví z pohledu zdravotníků
  • Interaktivní (hands-on) workshopy pro lékaře i studenty

Účastnit se můžete:

  • osobně formou veletržního stánku
  • vzdáleně pomocí videospotu
  • pomocí vystaveného roll-upu
  • přes online propagaci
  • možnosti můžete také kombinovat

Popis jednotlivých variant najdete v nabídce zde.

2. Jaký stánek si můžeme vybrat?

Nabízíme 2 varianty:

  • stánek Exclusive
  • stánek Conference

Veletržní stánky jsou umístěné na patrech, kde probíhá konference.

Veletržní stánky se od sebe liší svou polohou:

  • Stánek Exclusive se nachází na nejfrekventovanějších místech a je pro vás skvělou příležitostí, jak se představit co nejvíce účastníkům.
  • Stánek Conference se nachází v konferenční části veletrhu, kde máte příležitost oslovit účastníky konference a zároveň před hlavním přednáškovým sálem v oddělené části.

Na polohu jednotlivých stánků se můžete podívat zde: 1.patro, přízemí.

3. Jaké služby ke stánku si můžeme zvolit?

Ke každému typu stánku nabízíme 2 úrovně služeb:

  • Premium
  • Basic

Balíčky se liší doplňkovými službami, které Vám pomohou se dále zviditelnit pro účastníky akce. Zejména jde o vizitku na webu Medidays.cz, příspěvek na sociálních sítích Medidays a služby partnerského portálu mediJob.cz.

Kompletní nabídku služeb můžete nalézt zde.

4. Co obsahují služby Premium?
  • Stánek 160x80cm na vybraném místě, vstup na konferenci pro dvě osoby včetně oběda a občerstvení během dne.
  • Logo partnera na materiálech a webu.
  • Vizitka na webu Medidays.cz.
    • Součástí webové vizitky je výpis Vašich otevřených pozic z pracovního portálu mediJob.cz
  • Příspěvek na sociální sítě Medidays.
  • 20% slevový voucher na služby inzertního portálu mediJob.cz
  • Dále možné si přikoupit ubytování na hotelu za speciální konferenční cenu.
5. Co obsahují služby Basic?
  • Stánek 160x80cm na vybraném místě, vstup na konferenci pro dvě osoby včetně oběda a občerstvení během dne.
  • Logo partnera na materiálech a webu.
  • 10% slevový voucher na služby inzertního portálu mediJob.cz.
  • Dále možné si přikoupit ubytování na hotelu za speciální konferenční cenu.

  • Součástí služeb není zpracování webových vizitek, pouze uvedení v seznamu vystavovatelů.
6. Jakým způsobem můžeme provést platbu?

Po nákupu v e-shopu vám bude zaslána e-mailem zálohová faktura. 

Po zaplacení zálohové faktury Vám automaticky na e-mail daňový doklad (finální faktura). 

7. Co znamená vizitka na webu?

Na webové vizitce budou komplexní informace, texty, obrázky videa která dodáte, abyste se účinně mohli prezentovat. 

8. Je možné se ubytovat přímo v hotelu?

Ano, během konference můžete využít speciální cenu 2250 Kč/noc. K rezervaci použijte tento link: Medidays 25. Vede přímo na stránky hotelu a speciální zlevněná cena už tam je aplikovaná.

9. Jak mohu na konferenci přihlásit svou firmu?

Nejpohodlnější je využít našeho eshopu (odkaz zde).

V případě jakýchkoliv problémů, neváhejte kontaktovat naši projektovou manažerku Kateřinu Spilkovou na emailu: katerina.spilkova@mediconf.cz.

10. Kolik očekáváte účastníků?

V minulém ročníku Medidays 2024 jsme dosáhli účasti bezmála 900 osob. Pro letošní ročník zatím nebyla registrace spuštěna, ale počítáme opět s účastí okolo 800 – 1000 osob.

11. Věk a stav atestace účastníků?

Akce svým zaměřením míří na lidi těsně před absolvováním vysoké školy (hledající své první zaměstnání), mladé lékaře až do atestace a lékaře kolem atestace, či těsně po ní (uvažující o změně místa, kariérní změně) a lékaře/ky na rodičovské dovolené. Více viz program, který bude již brzy zveřejněn.

Minulý ročník byla účast lékařů více než 20 % zbytek tvořili převážně studenti, ale také lékárníci a zdravotní sestry. Pro větší detail se můžete podívat na zprávu z minulého ročníku zde.

Při registraci se budou sbírat tyto údaje přesně a podrobně.

12. Atraktivita místa (které je pro nás nejlepší / jaké zvolit?)

Celá konference a její rozložení je navrženo architektonickým studiem. Dbali jsme přitom na to, aby všechny stánky měly vysokou vizibilitu. Rozdíl v atraktivitě místa mezi stánky v jedné kategorii tak není a tok účastníků bude podobný.

Z plánků (1.patro, přízemí) si však můžete vybrat přímo Vaše preferované místo.

13. Kolik osob může být na stánku?

Všechny stánky Exclusive a Conference jsou určeny pro dvě osoby. Dva zástupce Vaší společnosti také zveme na oběd a společenský večer s večeří formou rautu a welcome drinkem, který se bude konat o den dříve. Pro partnery je také přes den připraveno drobné občerstvení.

14. Nenašli jste zde odpověď na svou otázku?

Napište nám na katerina.spilkova@mediconf.cz a zeptejte se. Rádi vám poradíme.